czwartek, 27 czerwca 2013

O różnych rzeczach

Hej <3
Już jutro rozpoczynają się wakacje! To naprawdę fajnie 2 miesiące wolnego. ;) Cieszycie się z tego? Ja bardzo. <3 Mam zamiar kupić trochę nowych książek i obejrzeć jakieś fajne filmy. Może Wy jakieś polecacie do obejrzenia? ;)

Ostatnio na dosyć dużo pytań odpowiadam na ask.fm tu macie link: LINK. Chciałabym Was zachęcić do śmiałego pytania mnie o różne rzeczy. Niestety znajdą się też hejty i hetzy, którzy je tworzą. Dlaczego? Dlatego, że być może są o coś zazdrośni, lub coś się im nie podoba. Ale takiki osobami nie należy się przejmować.
JEŻELI MASZ COŚ DO MNIE LUB CHCESZ MNIE HEJTOWAĆ PROSZĘ BARDZO U GÓRY MASZ LINK DO MOJEGO ASK.FM. POWIEDZ MI CO CI SIĘ NIE PODOBA I NAJLEPIEJ ODZNACZ ANONIMA.

To byś dosyć krótki post, ale postaram się, aby następne były lepsze. ;)
A co tam u Was? Macie jakieś ciekawe blogi? To piszcie opublikuję je w następnym poście. ;)

NAPISZCIE MI CO WAM SIĘ PODOBA W TYM BLOGU, A CO CHCIELIBYŚCIE ZMIENIĆ/ POPRAWIĆ!





                                                                Lujka♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz