poniedziałek, 12 sierpnia 2013

30 faktów o mnie

Hei
Dzisiejszy post będzie postem "30 faktów o mnie" . Zapraszam!

1. Mam na imię Luiza.
2. Mam 13 lat.
3. Interesuje się jazdą konną, zwierzętami i tańcem.
4. Nie mam ulubionego dania, bo mam ich dosyć dużo.
5. Moim ulubionym kolorem jest różowy i turkusowy.
6. Mieszkam w Okolicach Białegostoku.
7. Mam BFF i BF.
8. Moim ulubionym sklepem jest Tally Weijl.
9. Mam ask.fm: LINK.
10. Mam tumbrl: LINK.
11. Na zadane pytania odpowiadam na wszystkie, nawet na hejty.
12. Lubię Belle Thorne i Zendaye Coleman.
13. Lubię swoich przyjaciół.
14. Nie obchodzi mnie opinia innych.
15. Moimi ulubionymi kwiatami są róże i stokrotki.
16. Lubię wszystkie zwierzęta.
17. Polecam filmy takie tak "LOL" , "Jeździec Znikąd" .
18. Chciałabym kiedyś pojechać do L.A. . ♥
19. Pasjonuję się też modą.
20. Mam dużo ulubionych zespołów.
21. Lubię Frugo i Tymbarka.
22. Lubię MC i KFC.
23. Prowadzę drugiego bloga: LINK.
24. Lubię Lay's.
25. Mój ulubiony smak czekolady to mleczny.
26. Na moim ask.fm chętnie popytam i polajkuję.
27. Na YouTube mój kanał to: LINK.
28. Nie lubię fałszywych przyjaciół.
29. Mam wiele ulubionych drogerii.
30. Chętnie zaobserwuję i skomentuję Twojego bloga. :)

ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA!





                                                                Lujka ♥

2 komentarze: