środa, 18 września 2013

Porady na jesień

Siemaneczko!
Dzisiaj mam dla Was post o jesieni. :) Jak wiemy nie dla każdego to ulubiona pora roku, ale cóż poradzić...

1. Herbatka
Herbatka jest dobra na wszystko... przynajmniej większość z Nas tak twierdzi. ^^ Więc zrób sobie taką na jaką masz ochotę. ;3

2. Książka
Nie każdy lubi czytać... sprawa ta jest rzeczą oczywistą jednak gdy Ci się nudzi możesz przejrzeć sobie lub poczytać jakąś książkę lub gazetkę. ;))

3. Sweterek 
Sweterki chyba każdy lubi... ^^ Szczególnie takie ciepłe i mięciutkie. Dostępne są w różnych kolorach, wersjach... więc dla każdego coś się znajdzie!

4. Muzyka
Puść sobie jakąś muzyczkę. ;33 Możesz przy niej potańczyć lub co tam jeszcze wymyślisz. ;D

To by było na tyle. ;3




                                                              Lujka ♥

6 komentarzy:

  1. Sweterek i herbatka <3

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe porady :)
    i super blog ^^
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wole gazety xD
    .
    Za każdą obserwację się odwdzięczam ;3
    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zamiast na herbatę stawiam na kałko <3 fajne porady

    obserwuje i zapraszam do mnie jukaandfashion.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :D
    Zapraszam do mnie :)
    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepły sweter- najlepsza rzecz ♥

    Zapraszam do mnie: http://treletomorele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń