sobota, 5 października 2013

KONKURS!

HEJ!
MAM DLA WAS KONKURS, W KTÓRYM DO WYGRANIA JEST POST, KTÓRY MOŻESZ NAPISAĆ NA MOIM BLOGU! MOŻE ON PROMOWAĆ COŚ, LUB INNE!

WARUNKI:
1. NAPISZ TAKI POST NA MÓJ E-MAIL littlesweetpink@interia.pl.
2. POST MOŻE BYĆ O RÓŻNEJ TEMATYCE.
3. SĄ TRZY MIEJSCA DO WYGRANIA.
4. WYBIORĘ TRZY OSOBY, KTÓRYCH POSTY WYSŁANE NA MÓJ E-MAIL SKOPJUJE I WKLEJE JAKO POSTY. 
5. MOGĄ BYĆ OBRAZKI. 
6. OGŁOSZENIE WYNIKÓW BĘDZIE 16 PAŹDZIERNIKA.




PYTANIA PISZCIE NA MOJEGO ASK'A: LINK.




                                                                 ZAPRASZAM!




                                                                       Lujka ♥

6 komentarzy:

  1. Powodzenia :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwujemy?
    świetny blog, fajnie czyta się twoje posty, zapraszam do komentowania ostatniego postu smile-mapys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!
    śliczne zdjęcia ;p
    Ciekawa tematyka bloga!

    Zapraszam do mnie!
    CrazyLola700@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia uczestnikom ; 33

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba to skomentuj lub zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST
    graphics--factory.blogspot.com - NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia. :D

    Zapraszam na konkurs na moim blogu! :)
    http://lilianka-blog.blogspot.com/




    OdpowiedzUsuń