niedziela, 25 sierpnia 2013

Dieta i odchudzanie

Heej!
Niedawno wpadłam na pomysł, aby zacząć troszkę ćwiczyć. Zaczęłam jeździć rowerem, trochę biegać oraz poćwiczyłam. Nie stosowałam do tego żadnych diet. Dlaczego? Ponieważ nie wszystkie są skuteczne. Moim zdaniem trzeba iść do dietetyka, aby Nam zalecił poprawną dietę. Nie należy też się głodzić, ponieważ to czasami okazuje się bezskuteczne. Niektóre dziewczyny (nie wszystkie oczywiście) głodzą się bez żadnych rezultatów i potem przez to mają problemy. Nie chcę naprawdę nikogo w tym poście wyśmiewać ani nic z tych rzeczy, lecz jednak podaję tylko przykłady. :)

Chciałabym Was zachęcić do dbania o swoją dietę, żeby potem nie mieć przez to problemów. :)

Możecie poszukać coś w internecie, ale aby znaleźć coś odpowiedniego dla siebie, trzeba się troszkę napracować... :D





                                                           Lujka ♥





3 komentarze:

  1. Świetny blog
    Obserwuje
    Liczę na rewanż http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z tą dietą :) życzę wytrwałości.
    Też bym chciała zaczać ćwiczyć, ale niestety przez rok czasu nie mogę :)

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba to skomentuj lub zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć :3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też ćwiczę xd, a tobie życzę wytrwałości w postanowieniu



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń