wtorek, 20 sierpnia 2013

Ask.fm

Hei ;**
Dzisiaj pojechałam do sklepu i kupiłam sobie coś do poczytania- w tym przypadku była to gazetka Fun Club. Nie czytam zbytnio akurat tego, ale innych nie było. ;))
Dzień jest dosyć cieplutki i tylko wiatr umiarkowanie wieje... a tak to wszystko jest OK. ;PP
Pewna osoba napisała do mnie na asku, że mój blog to dno... w opisie mam napisane, że jestem przyszłą blogerką, a ta osoba napisała, że ten blog to dno. No OK może jej się nie podobać... Na początku trochę mnie to zasmuciło... jednak nie przejęłam się tym... :) Mam swoich czytelników, ich liczba też rośnie... a to, że tej osobie akurat się nie podoba to już jej problem. :)
Naprawdę, nie chcę nikogo obrażać, ani oskarżać... :)

ZAPRASZAM NA MOJEGO ASK.FM! POPYTAM, POLAJKUJĘ! ;)) LINK.





                                                              Lujka ♥

2 komentarze:

  1. ja sadze ze masz fajnego bloga + podoba mi sie twoj styl pisania. Ja tez mam aska!
    ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    Mój blog! eniia-blog.blogspot.com
    follow my facebook!
    follow my tumblr!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ogólnie lubię czytać gazety, ale książek nie lubię. :P
    zapraszam do mnie, life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń