poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Dwa dni opisane

Hei

Wakacje powoli mijają...ten czas wakacyjny dosyć szybko zleciał... Wczoraj wstałam dosyć wcześnie. Poszłam spotkać się z kolegami i koleżankami, jeździliśmy rowerami i poszliśmy na plac... więc jakoś ten dzień minął. :) Poczytałam jeszcze Wasze blogi, ponieważ wszystkie są bardzo ciekawe i warte obejrzenia. :)


Czy polecacie jeszcze jakieś blogi?
Jeśli tak to piszcie. :)

Wczorajszy dzień Wam już opisałam i teraz pora na dzisiejszy. :)
Pojechałam więc do Goniądza nad rzekę. :) Bawiłam się świetnie... woda była w sam raz, a pogoda dopisała. ^^ Wieczorem jeszcze zdążyłam pojeździć rowerem i pójść na plac- z czego jestem bardzo zadowolona. ;) Później zreblogowałam parę obrazków na tumbrl. Poczytałam jeszcze Wasze blogi i sprawdziłam parę innych rzeczy.


Więc tak mniej więcej minęły mi te dwa dni... A jak Wam one minęły? :)


Lujka♥



3 komentarze:

  1. Szkoda że wakacje się kończą
    u mnie nudy

    Zapraszam
    http://mooni-monia.blogspot.com/

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. ah, za 2 tygodnie szkoła, jak super ;____;

    dusiabloog.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba to zaobserwuj, lub skomentuj, a postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog!!!;d
    zapraszam do mnie
    kiika-lika.blogspot.com
    obserwacja?;d

    OdpowiedzUsuń